w tym artykule przeczytasz:
1. Popularnych błędach przy tworzeniu stron eventów.
2. Dobrych praktykach optymalizacji stron, SEO i UX.
3. Budowaniu strony eventu, która jest częścią większego systemu.
Zadbaj o to, żeby strona eventu przekazywała wszystkie niezbędne informacje. Nie ukrywaj ich na podstronach, niech będą dostępne od pierwszych sekund interakcji. Data, lokalizacja oraz zasady uczestnictwa powinny być podane w sposób jasny i bezdyskusyjny.
Przygotuj jakościowe grafiki i zoptymalizowane zdjęcia. Jeśli korzystasz z gotowego szablonu, wybierz taki, który szybko się ładuje i nie obciąża serwera. Strona koniecznie musi działać na urządzeniach mobilnych z różnymi rozmiarami ekranów. Inwestycja w SEO sprawdzi się przy cyklicznych eventach.
Masz już uczestników? Świetnie! Jeszcze lepiej byłoby, gdyby strona wydarzenia była zintegrowana z systemem rejestracji, dostępnym przez panel administracyjny dla Ciebie, dzięki któremu możliwe będzie łatwe zarządzanie uczestnikami, np. ich akceptowanie, grupowanie czy komunikacja.
Na czym polegają główne obowiązki organizatora eventu w zakresie ochrony danych oraz jakie są najczęstsze błędy, których należy unikać?
Jak wdrażane eko rozwiązania wpływają na postrzeganie eventu przez uczestników?
Czego wymaga obsługa wydarzenia na dużą skalę i dlaczego tak ważne jest doświadczenie i przygotowanie?