w tym artykule przeczytasz:
1. Jak wdrażane rozwiązania automatyzacji, ekologii i komunikacji wpływają na postrzeganie eventu przez uczestników?
2. Dlaczego profesjonalny event wymaga profesjonalnej obsługi uczestników?
3. Jak odpowiednio dopasować proces komunikacji do wydarzenia?
Zaproponowaliśmy i wyprodukowaliśmy efektowne i w pełni ekologiczne materiały identyfikacyjne, takie jak identyfikatory z eko PCV oraz smycze z butelek PET, a następnie zadbaliśmy o ich zebranie i 100% recykling.
Moduł recepcyjny Cardilla pozwala na obsługę gościa wydarzenia w ciągu 20-30 sekund dzięki automatycznemu i w 100% zgodnemu z RODO procesowi oznaczenia obecności i wydruku ID poprzez wczytanie kodu QR uczestnika.
System rejestracji z rozbudowanymi możliwościami wysyłek komunikatów e-mail i SMS był kluczowym elementem komunikacji z uczestnikami. Odpowiednia strategia tych komunikatów to podstawa, dzięki której uczestnicy są w pełni poinformowani.
Na czym polegają główne obowiązki organizatora eventu w zakresie ochrony danych oraz jakie są najczęstsze błędy, których należy unikać?
Dlaczego warto użyć SMS w komunikacji z uczestnikami oraz z jakich pomysłów, tricków i technologii możesz skorzystać?
Czego wymaga obsługa wydarzenia na dużą skalę i dlaczego tak ważne jest doświadczenie i przygotowanie?